Death or Treat
"Death or Treat" is a 2D action-roguelite and hack & slash, with handpainted environments and traditional animation. Explore all the worlds and defeat hordes of enemies using different weapons and skills.
You will play as Scary, the owner of Ghost Mart, leader in manufacturing candies for Halloween.
Discover huge worlds, explore new maps and try to survive the hordes of enemies. It’s not an easy task, every world is even more tricky than the other. Starting with Darkchat, Riptok, Deviltube, and last but not least FaceBoo!, the ultimate epic frontier.
Combat is one of the fundamental pillars of Death or Treat. Choose your favorite weapon style (fast, heavy or ranged) and face a real horde of enemies in the purest hack'n slash style: fly through the air and attack the crowd with force, move nimbly and look for their weak point.