DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH - Digital Deluxe Edition
Sam drager ud – sammen med sine ledsagere – for at forhindre menneskehedens udryddelse. Tag med og udforsk en verden, der er plaget af overjordiske fjender og forhindringer og ét skræmmende spørgsmål: Skulle vi have skabt forbindelse?