DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH - Digital Deluxe Edition
Sam – z towarzyszami u boku – wyrusza w nową podróż, aby ocalić ludzkość przed zagładą. Dołącz do nich, gdy przemierzają świat, zmagając się z nieziemskimi wrogami, rozmaitymi przeszkodami i dręczącym ich pytaniem: jaka jest cena więzi?