DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH - Digital Deluxe Edition
Sam, insanlığı yok oluştan kurtarmak için yoldaşları ile beraber yeni bir maceraya atılıyor. Farklı dünyadan gelen düşmanlar, engeller ve "Should we have connected?" sorusu ile çevrili bir dünyada çıktıkları yolculukta onlara eşlik edin.