Death Trash
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Death Trash features a world where cosmic horrors long for humanity but meet punks with shotguns. Influenced by post-apocalyptic, horror, and cyberpunk classics but with a fresh personality of its own. Death Trash combines the crunch and depth of old-school, role-playing classics with the controls and game feel of modern games.
Death Trash is an open-world, singleplayer role-playing game with handcrafted levels, a strong story campaign and optional local co-op gameplay.
The game features real-time gameplay with ranged and melee combat, stealth, multiple choice dialogue, an inventory of items and worms, a crafting system, and skills like pickpocketing and puking.
Travel through a gritty, post-apocalyptic wasteland by world map and explore hand-painted, organic locations. Meet exciting characters, talk to the Fleshkraken, visit the Puke Bar, or descend into old temples in search of expanding your awareness.