Co obejmuje wczesny dostęp?
Fabuła kampanii nie jest jeszcze w pełni dostępna, a grywalne lokalizacje i zadania zapewniają tylko kilka godzin rozgrywki. Obecne systemy mogą zawierać błędy, a także może brakować w nich niektórych opcji oraz elementów rozwoju.
Wersja z wczesnego dostępu posiada bardzo podstawowy tryb kooperacji na podzielonym ekranie, dlatego zapewne będziemy potrzebowali sporo sugestii graczy, by wprowadzić odpowiednie poprawki.
Tak, w przypadku większości aktualizacji. Spodziewamy się jednak kilku kluczowych etapów, które spowodują brak kompatybilności zapisów gry. Najprawdopodobniej nie będą one również zgodne z ostateczną wersją Death Trash.
Klient gry będzie posiadał listę najnowszych aktualizacji. Dodatkowo będziemy informować o aktualizacjach gry za pomocą naszego Twittera (Otwiera się w nowej zakładce) oraz serwera Discord (Otwiera się w nowej zakładce).