Erken Erişimde neler bulunuyor?
Olay örgüsü henüz tam olarak dâhil edilmedi ve oynanabilir yerler ve görevler yalnızca birkaç saatlik oyun süresine denk geliyor. Mevcut sistemlerde de hatalar olabilir ve seçeneklerden ve ilerlemeden yoksun olabilir.
Bölünmüş ekranlı eşli mod özelliği, Erken Erişim sürümünde çok temel bir değişken olarak uygulanmaktadır ve muhtemelen çok daha fazla geri bildirime ve tasarım değişimlerine ihtiyaç duyacaktır.
İlerlemen çoğu güncelleme arasında kaydedilecektir, ancak kayıtlı oyunların uyumsuz hâle gelebileceği birkaç dönüm noktası bekliyoruz. Erken Erişim kayıtlı oyunların oyunun son sürümüyle uyumlu olmayacağını bilmelisin.
Oyun istemcisinde son güncellemelerin bir listesi olacaktır. Ve oyunla ilgili güncellemeleri Twitter (Yeni sekmede açılır) ve Discord (Yeni sekmede açılır) aracılığıyla paylaşacağız.