Death Trash
Death Trash, el yapımı seviyelere, güçlü bir olay örgüsüne ve isteğe bağlı yerel eşli oynanışa sahip açık tek oyunculu bir açık dünya rol yapma oyunudur.
Oyun; menzilli ve yakın dövüş, gizlilik, çoktan seçmeli diyalog, eşya ve solucan envanteri, bir üretim sistemi ve yankesicilik ile kusma gibi becerilerle gerçek zamanlı bir oyun sunuyor.
Zorlu bir kıyamet sonrası bir çölde dünya haritasına göre seyahat et ve elle boyanmış organik yerleri keşfet. Heyecan verici karakterlerle tanış, Fleshkraken ile konuş, Puke Bar'ı ziyaret et veya farkındalığını genişletmek için eski tapınaklara in.