Deathless. The Hero Quest
In Deathless, elements of a collectible card game, roguelike, and turn-based strategy combine seamlessly. Build a unique deck of cards, discover unusual relics, and defeat legendary bosses.
In Deathless, elements of a collectible card game, roguelike, and turn-based strategy combine seamlessly. Build a unique deck of cards, discover unusual relics, and defeat legendary bosses. Embark on the journey of each of the four heroes, unravel a web of intrigue, and protect the beautiful world of Belosvet.
Hundreds of card combinations alongside relics provide endless opportunities for creativity — find the most powerful combos to defeat all the bosses and save Belosvet.
After each battle, you’ll decide where to go next. A swamp with a weak enemy or a clearing with a serious foe? The harder the path, the more valuable the reward.
Complete each hero’s quest chain to learn more about the world and the magical creatures that inhabit it.