Deep Sky Derelictcs: Definitive Edition
Experience Deep Sky Derelicts in its definitive edition, which brings together the base game and its two DLC, New Prospects and Station Life. Both adding new features, content, areas, gameplay mechanics and much more!
In a grim dystopian future, where mankind has scattered across the galaxy and the human society has split into two distinct classes, you are a poor stateless outcast forced to live off scraps from derelict alien stations and ships in the outer space. A fabled alien derelict ship somewhere within the Deep Sky sector of space is your voucher for a citizenship and a promise of cozy life on a hospitable planet.