Deep Sky Derelicts: Definitive Edition
İnsanlığın galaksinin dört bir yanına dağıldığı ve insan toplumunun iki farklı sınıfa ayrıldığı korkunç distopik bir gelecekte, dış uzaydaki terk edilmiş uzaylı istasyonlarından ve gemilerinden bulduğun artıklarla yaşamaya zorlanan zavallı, vatansız bir sürgünsün. Uzayın Deep Sky sektöründe bir yerde bulunan terk edilmiş efsanevi bir uzaylı gemisi, konuksever bir gezegenin vatandaşı olmak ve rahat bir hayat yaşamak için tek kurtuluşun.