Deep Sky Derelicts
Deep Sky Derelicts to połączenie strategii turowej i RPG, wzbogacone o taktyczną walkę karcianą i elementy z gier typu roguelike. Odkrywaj opuszczone statki obcych, walcz, plądruj i ulepszaj swój ekwipunek, a wszystko to w wyjątkowej retro-futurystycznej estetyce komiksu.
W ponurej, dystopijnej przyszłości, gdzie ludzkość rozproszyła się po galaktyce, a społeczeństwo podzieliło się na dwie odrębne klasy, jesteś biednym wyrzutkiem, zmuszonym do życia z ochłapów opuszczonych stacji i statków kosmicznych. Marzysz jednak o tym, by stać się pełnoprawnym obywatelem i mieszkać na powierzchni planety nadającej się do życia, ciesząc się niesyntetycznym powietrzem, wodą i jedzeniem. Legendarny statek obcej cywilizacji, zagubiony gdzieś w sektorze Deep Sky, to Twoja jedyna szansa na obywatelstwo i jednocześnie obietnica lepszego życia na gościnnej planecie.