Deer & Boy
Deer & Boy er et narrativt filmisk eventyr, der fortæller en tavs historie gennem fantastiske billeder og stemningsfuld musik.
Uden dialog, der distraherer, taler hvert øjeblik direkte til hjertet, hvilket gør det tilgængeligt for spillere i alle aldre og med alle baggrunde.