Deer & Boy - Deluxe Edition
In this poetic cinematic platformer, a runaway boy meets a fawn. As their bond grows, so do their abilities and the emotional weight of their journey, where silence speaks louder than words.
Spoiler alert! This product contains some spoilers regarding Deer & Boy's story.
Once purchased, you can access Deer & Boy's artbook in your game's folder as a PDF file.