Deer & Boy
In this poetic cinematic platformer, a runaway boy meets a fawn. As their bond grows, so do their abilities and the emotional weight of their journey, where silence speaks louder than words.
Deer & Boy is a narrative cinematic adventure that tells a silent story through stunning visuals and evocative music.
With no dialogue to distract, every moment speaks directly to the heart, making it accessible to players of all ages and backgrounds.
A runaway boy meets a fragile fawn. Experience their silent bond through stunning visuals and music in this poetic cinematic adventure that speaks directly to the heart.
Your companion grows from vulnerable fawn to majestic deer, changing how you play together. Protect your fragile friend early on, then work as equals with evolving abilities.
Young players will see a beautiful friendship between a boy and his deer. Adult players may discover deeper themes about healing and finding strength through companionship. Everyone finds their own meaning in this contemplative experience.
Deer & Boy offers understanding layers that make it perfect for solo play or sharing with family.