Deer & Boy – Deluxe-udgave
I dette poetiske, filmiske platformspil møder en bortløben dreng et rålam. Efterhånden som deres bånd vokser, vokser også deres evner og den følelsesmæssige vægt af deres rejse, hvor tavshed siger mere end ord.
Når du har købt den, kan du få adgang til Deer & Boys kunstbog i din spilmappe som en PDF-fil.