Defend the Rook
Enjoy more tactics than your average TD game, whilst fighting through waves of enemies.
Turn the tables on the invaders with the aid of devastating spells! Overcome the odds and outsmart the enemy.
To survive you'll need to utilize more than just your heroes wit and prowess! Careful placement of towers and upgrades will be necessary to ensure victory.