Defunct
Defunct is an indie adventure game with a focus on flow, speed and an engaging world. You are a broken robot that accidentally falls out of a giant cargo ship onto a post-human Earth, now inhabited by robots. You have to get back to your ship before it’s too late!
You are equipped with a Gravitize engine. It is used to create a separate gravity around yourself; this is the main source of your speed. Use this in downhills to accelerate. But be careful, using it uphill will slow you down!
Compete for the best completion times in time trial mode (which features 5 extra levels).