Degrees of Freedom: Delta
Degrees of Freedom: Δ will be released in Early Access for 9.99 USD and is planned to increase to 19.99 USD when the full system‑scale climate strategy experience is complete. Buying now supports development of core features like richer Earth system feedbacks and playable nations, and gives you permanent access to all core updates for half of the planned final price.