Den-Den: Tokyo Horror
Den-Den: Tokyo Horror is a J-horror RPG where events unfold in real-time. Survive eight hours in a city where every choice you make impacts the world around you. How many deaths will you be responsible for tonight?
Den-Den: Tokyo Horror is a J-horror RPG where every choice carries the weight of human lives.
Japan’s birthrate has collapsed. The elderly now outnumber the young three to one, and Tokyo is dying. A brutal geopolitical blockade has cut off food, medicine, and power. Society is unraveling and violent crime is on the rise.
You play as a caregiver whose job is to keep the neglected elders alive for one night. The only problem: there aren't enough supplies for everyone.