Desperados III Deluxe Edition
The Digital Deluxe Edition includes the Desperados III season pass with 3 DLCs, each featuring a brand-new mission.
These DLCs will be released post-launch in 2020 and tell the story of a new adventure after the events of the main game.
The Digital Deluxe Edition also contains a special extended edition of the Original Soundtrack that features 75 high quality tracks for a total of 150 minutes of music.