Deluxe Edition
Digital Deluxe Edition, her biri yepyeni bir görev sunan 3 DLC'ye sahip Desperados III Season Pass içerir.
Bu DLC'ler 2020'de sürümden sonra çıkacaktır ve ana oyundaki olayların sonrasında gelişen yeni bir maceranın hikayesini anlatacaktır.
Ayrıca, Digital Deluxe Edition'da toplamda 150 dakikalık müzik sunan, yüksek kaliteli 75 parça içeren, özel ve genişletilmiş bir Original Soundtrack sürümü mevcuttur.