1.000 (+100 bonus) Destiny 2 Silver
Destiny 2 Silver er en ny valuta, som du kan bruge til at købe genstande i spillet, der tilpasser din figur. Få en bonus på 100 Destiny 2 Silver, når du køber 1000.