1000 (+100 gratis) Srebro Destiny 2
Srebro Destiny 2 jest specjalną walutą w grze, za którą możesz nabywać wzmocnienia postaci i przedmioty do personalizacji. Zyskaj 100 sztuk dodatkowego srebra gratis przy zakupie 1000 szt. srebra.