3000 (+500 gratis) Srebra Destiny 2
Srebro w Destiny 2 jest specjalną walutą w grze, za którą możesz nabywać wzmocnienia postaci lub przedmioty do personalizacji. Zyskaj 500 sztuk dodatkowego srebra gratis przy zakupie 3000 szt. srebra.