5.000 (+1000 bonus) Destiny 2 Silver
Destiny 2 Silver er en ny valuta, som du kan bruge til at forbedre din figur eller til at købe genstande i spillet, der tilpasser din figur. Få en bonus på 500 Destiny 2 Silver, når du køber 3000.