Destiny 2: Beyond Light Pack
Explore the many secrets and treasures hidden on the frozen moon of Europa. The Beyond Light Pack includes access to over 15 Exotics, The Glassway and Proving Grounds Nightfalls, as well as the Deep Stone Crypt raid.
(The Beyond Light campaign is open to all players in Destiny 2 and is not included in this pack.)