Destiny 2: Bungie 30th Anniversary Pack
Celebrate Bungie's 30th Anniversary with a new dungeon, the Gjallarhorn Exotic Rocket Launcher, Thorn armor set, and an arsenal of weapons, gear, and cosmetics inspired by Bungie’s past.
30th Anniversary Pack owners also gain access to additional cosmetic reward chests in the free Dares of Eternity activity.
Plunder the new three-player dungeon inspired by famed Cosmodrome loot caves of yore. Reveal a tale of riches and regret as you follow an adventurer who traded his humanity for treasure.
The Exotic Gjallarhorn returns alongside new weapons, ornament sets, emotes, Sparrows, Ghost Shells, and more. Pack your inventory with rewards that represent 30-years of Bungie, a legendary community, and a birthday party that could only happen starside.