Destiny 2: Bungie 30th Anniversary Pack
Fejr Bungies 30-års jubilæum med en ny dungeon, Gjallarhorn Exotic Rocket Launcher, Thorn-rustning samt et arsenal med våben, udstyr og kosmetiske genstande med inspiration fra Bungies fortid.
Spillere, der ejer 30th Anniversary Pack, får også adgang til flere kister med kosmetiske belønninger i den gratis Dares of Eternity-aktivitet.
Plyndr den nye dungeon for tre spillere inspireret af de tidligere så berømte Cosmodrome-huler. Afslør en historie om rigdomme og fortrydelse, mens du følger en eventyrer, der ofrede sin menneskelighed for en skat.
Exotic Gjallarhorn er tilbage sammen med nye våben, ornamentsæt, emotes, Sparrows, Ghost Shells og meget mere. Fyld dit inventar med belønninger, der repræsenterer 30 år med Bungie, et legendarisk fællesskab, og en ekstraordinær fødselsdagsfest.