Destiny 2
I Destiny 2 kan du foretage køb i spillet med virtuel valuta, som kan købes i platformens butik. Spillere kan bruge virtuel valuta til at købe genstande fra Eververse-butikken i spillet.
Bruger dette produkt Epic Games' betalingsplatform eller jeres egen til disse køb i appen?
Hvis Destiny 2 er blevet installeret eller startet via Epic Games Store, behandles køb af virtuel valuta og add-ons gennem Epic Games' betalingsplatform. Køb foretaget på andre platforme bruger disse respektive platformes betalingssystemer.
Ja. Det er gratis at downloade og spille Destiny 2, og et udvalg af aktiviteter, spiltyper og belønninger er tilgængelige uden at foretage køb. Køb i spillet kan forbedre din oplevelse, men er ikke påkrævet for at spille og gøre fremskridt i spillet.