Destiny 2 Store FAQ
Destiny 2, platform mağazasından satın alınabilen sanal para birimiyle isteğe bağlı oyun içi satın alımlar sunar. Oyuncular, Eververse oyun içi mağazasından öğeler satın almak için sanal para birimi kullanabilir.
Bu ürün, bu uygulama içi satın alımlar için Epic Games'in ödeme platformunu mu yoksa kullanıcının kendi ödeme yöntemini mi kullanır?
Destiny 2, Epic Games Store aracılığıyla yüklendiğinde veya başlatıldığında sanal para birimi ve eklenti içerik satın alımları Epic Games ödeme platformu üzerinden işlenir. Diğer platformlarda yapılan satın alımlarda bu platformların ilgili ödeme sistemleri kullanılır.
Evet. Destiny 2 ücretsiz indirilip oynanabilir ve çeşitli etkinliklere, modlara ve ödüllere herhangi bir satın alım yapmadan erişilebilir. Oyun içi satın alımlar, deneyimini geliştirebilir ama oyunun keyfini çıkarmak veya oyunda ilerlemek için gerekli değildir.