Destiny 2: Forsaken Pack
Du kan samle 20 Exotic-våben og blive en sand mester til at bruge dem! Læg an med Trinity Ghoul, og udslet fjender i hobetal med lynild, eller udlev dine vildeste seksløberdrømme, og lav fjenderne om til en bunke aske med Destiny 2's Exotic Handcannon, Ace of Spades. Brug dine nye våben mod de udfordringer, der venter i Shattered Throne-dungeon og Last Wish-raid.
Klæd dig på til eventyr ved straks at låse op for tre af dine foretrukne Forsaken-pakkers Exotic-våben i tårnets Exotic Archive. (omfatter ikke dungeon- og raid-våben. Ciphers gives én gang som belønning for hver konto.)
Udforsk Shattered Throne dungeon, og løs gåden om Taken-invasionen. Besejr Dûl Incaru, the Eternal Return, og få belønninger såsom Wish Ender Exotic Bow, og gør din pligt for Lyset.
Besejr ondskaben i hjertet af Dreaming City. Er du klar til at møde Riven of a Thousand Voices i forsøget på at få One Thousand Voices Exotic Fusion Rifle? Gør dig klar til et af Destiny 2's mest berømte raids.