Destiny 2: Forsaken Pack
20 Exotic-wapens om te verzamelen en leren gebruiken. Span de Trinity Ghoul-boog en versla hordes vijanden of laat je innerlijke gunslinger de vrije loop en verpulver je vijanden met het Ace of Spades Hand Cannon. Gebruik je nieuwe kracht om de uitdagingen aan te gaan die je wachten in de Shattered Throne-dungeon en Last Wish-raid.
Rust je uit om op avontuur te gaan door direct drie van je favoriete Exotic-wapens uit het Forsaken Pack te ontgrendelen in de Exotic Archive in de Tower. (Exclusief dungeon- en raid-wapens. Ciphers worden eenmaal per account toegekend.)
Daal af tot in de dieptes van de Shattered Throne-dungeon en vind de oorsprong van de Taken-invasie. Versla Dûl Incaru, de Eternal Return, oogst beloningen zoals de Wish Ender Exotic Bow en waak over het Licht.
Versla het kwaad in het hart van de Dreaming City. Ben jij er klaar voor om het op te nemen tegen Riven of a Thousand Voices als je achter het One Thousand Voices Exotic Fusion Rifle aanzit? Er staat je een van de belangrijkste raid-ervaringen van Destiny 2 te wachten.