Destiny 2: Forsaken Paketi
Toplayıp ustalaşabileceğin 20 Egzotik silah! Trinity Ghoul'un yayını çekerek düşman dalgalarını yıldırımla alt et veya içindeki silahşoru yönlendirerek Egzotik Ağır Tabanca Ace of Spades ile rakipleri küle çevir. Ardından yeni gücünü kullanarak Shattered Throne zindanında ve Last Wish baskınında seni bekleyen mücadelelerle yüzleş.
Kuledeki Egzotik Arşivde, Forsaken Paketindeki Egzotik silahlardan en sevdiğin üç tanesinin kilidini anında açarak maceraya hazırlan. (Zindan ve baskın silahları hariçtir. Ciphers, hesap başına bir kez verilir.)
Shattered Throne zindanının derinliklerini keşfet ve Taken istilasının kökenini bul. Eternal Return Dûl Incaru'yu alt et, Wish Ender Egzotik Yayı gibi ödüller topla ve Işığın hizmetinde ol.
Dreaming City'nin kalbindeki kötülüğü alt et. One Thousand Voices Egzotik Füzyon Tüfeğinin peşinde Riven of a Thousand Voices ile yüzleşmeye hazır mısın? Destiny 2'nin en uç baskın deneyimlerinden biri seni bekliyor.