Destiny 2: Lawless Silver Bundle
Purchase the Destiny 2: Lawless Silver Bundle and receive the Classy Tag Legendary emote along with 1,700 Silver (1,000 + 700 bonus Silver) which you can use to purchase the Lawless Rewards Pass, cosmetics, and more!
Purchase the Destiny 2: Lawless Silver Bundle and receive the Classy Tag Legendary emote along with 1,700 Silver (1,000 + 700 bonus Silver) which you can use to purchase Lawless, cosmetics, and more!
Visit the Eververse store in-game to use your Silver and buy Destiny 2: Lawless.
One-time purchase only available during Destiny 2: Lawless. Silver is an in-game currency used at the Eververse store.