Destiny 2: Lawless Silver Bundle
Køb Destiny 2: Lawless-sølvpakken, og få en legendarisk Classy Tag Legendary-emote og 1.700 sølv (1.000 + en bonus på 700 sølv), som du kan bruge til at købe Lawless Rewards Pass, pynt og meget mere!
Besøg Eververse-butikken i spillet for at bruge dit sølv og købe Destiny 2: Lawless Rewards Pass.
Produktet kan kun købes én gang i løbet af Destiny 2: Lawless. Sølv er en valuta i spillet, som bruges i Eververse-butikken.