Destiny 2: Lawless Gümüş Paketi
Destiny 2: Lawless Gümüş Paketini satın alarak Klas Etiketi Efsanevi ifadesine ve Lawless Ödül Bileti, dış görünüş öğeleri ve daha fazlasını satın alabileceğin 1.700 Gümüşe (1.000 + 700 bonus Gümüş) sahip olursun!
Oyunda Eververse mağazasını ziyaret et ve Gümüş kullanarak Destiny 2: Lawless Ödül Bileti satın al.
Tek seferlik satın alım, yalnızca Destiny 2: Lawless sırasında mevcuttur. Gümüş, Eververse mağazasında kullanılan bir oyun içi para birimidir.