Destiny 2: Lightfall
Sefer
Kuşatma altındaki bir Neptün şehrinde her şeyin sonu yaklaşırken Muhafız arkadaşlarında güç bul. Tanık geldi. Lightfall'un unutulmaz Efsanevi modunda zafer kazanmak için yeni ödüllerle kuşan ve yeni Karanlık güçlerin kilidini aç.
Gelişen gezegen Neptün'e seyahat ederek Destiny 2'de daha önce gördüğün hiçbir yere benzemeyen bir neon metropolü keşfet. Bulut Yolgezerleri ile tanış, Gölge Lejyonuna karşı savaşa katıl ve teknolojik açıdan gelişmiş gizli bir şehir olan Neomuna'da yıkımı engelle.