Destiny 2: Lightfall
Kampagne
I en neptuniansk by, der er under belejring, skal du finde styrke i de andre Guardians, når enden på alt nærmer sig – Vidnet er her. Rust dig selv med nye belønninger, og lås op for nye mørke kræfter for at løbe med sejren i Lightfalls uforglemmelige Legendary Mode.
Rejs til Neptun, og opdag en metropolis badet i neonlys, som du aldrig har udforsket før i Destiny 2. Mød Cloud Striders, deltag i kampen mod Shadow Legion, og vær med til at forhindre udslettelsen i den teknologisk avancerede og hemmelige by Neomuna.