Destiny 2: Lightfall
Campaign
In a Neptunian city under siege, find strength in your fellow Guardians as the end to all things approaches—the Witness is here. Arm yourself with new rewards and unlock new Dark powers to triumph in Lightfall’s unforgettable Legendary mode.
Harness Darkness and pluck at the threads of reality with this new subclass. Flow through the city with newfound speed as you grapple from building to building. Every class can tap into this new element, but it's up to you to create the perfect build.
Travel to Neptune and discover a neon metropolis unlike any you've explored in Destiny 2. Meet the Cloud Striders, join the fight against the Shadow Legion, and prevent devastation in the technologically advanced secret city of Neomuna.