Destiny 2: Upadek Światła
Znajdź siłę wraz z innymi Strażnikami w oblężonym mieście na Neptunie, gdy po przybyciu Świadka wszystko zmierza ku końcowi. Uzbrój się w nowe nagrody, odblokuj mroczne moce i zatriumfuj w legendarnym trybie Upadku Światła.
Udaj się na Neptuna i odkryj mieniącą się światłem neonów metropolię, jakiej jeszcze nie było w Destiny 2. Poznaj Kroczących Wśród Chmur, dołącz do walki z Legionem Cienia i zapobiegnij zniszczeniom w zaawansowanym technologicznie, tajemnym mieście Neomuna.