Destiny 2: Renegades
Rule the Frontier
The Lawless Frontier calls — an uncharted expanse where power alone isn’t enough. Every choice carries risk, and every alliance comes at a price. Navigate a world of shadows and syndicates, shape your legend through influence, and become the force that tips the balance.
Step into the next chapter of the Fate Saga as a new threat rises across Sol. The Drifter pursues a cryptic warning from the Nine about the Barant Imperium’s deadly new superweapon, the Nightfall Station. Forge uneasy alliances with rival Syndicates and take on dangerous jobs that pull you deeper into a hidden world of shifting loyalties and escalating conflict.
At the heart of Renegades is the Lawless Frontier, where the crime Syndicates of Tharsis battle for control across contested territory. Fireteams take on high-risk assignments using powerful abilities to rain down airstrikes, deploy turrets, call in the Imperium Behemoth, and other game changing combat abilities to turn the tide.
Join forces with Aunor Mahal in a new three-player dungeon to hunt down the acolytes of Dredgen Bael and face deadly defenses in an off-planet dungeon that will challenge even veteran fireteams. Complete the pursuit and forge your own Praxic Blade, a powerful weapon infused by both Light and Dark.