Destiny 2: Renegades
Spil Destiny 2: Renegades – Det lovløse grænseland kalder; et uudforsket område, hvor magt alene ikke er nok. Navigér en verden fyldt med skygger og syndikater, skriv din egen legende gennem din indflydelse, og bliv en magtfaktor, der kan tippe balancen.
Træd ind i næste kapitel i The Fate Saga, når en ny trussel dukker frem i Sol. Drifteren forfølger en kryptisk besked fra De ni om Barant-imperiets nye, dødbringende supervåben, Nightfall Station. Skab usikre alliancer med rivaliserende syndikater, og påtag dig farlige jobs, der trækker dig dybere ind i en skjult verden med omskiftelige loyaliteter og eskalerende konflikt.
I hjertet af Renegades ligger Det lovløse grænseland, hvor Tharsis' forbrydersyndikater kæmper om magten hen over et bestridt territorium. Fireteams påtager sig risikofyldte opgaver og bruger mægtige evner til at nedkalde luftangreb, opsætte kanontårne, indkalde Imperium Behemoth og andre kampevner, der kan vende kampens gang.
Slå dig sammen med Aunor Mahal i en ny 3-spillerdungeon på jagten efter Dredgen Baels akolutter i en dungeon i rummet, der kan udfordre selv hårdkogte fireteams. Fuldfør jagten, og smed dit eget Praxic Blade, et magtfuldt våben fyldt af både lys og mørke.