Destiny 2: Renegades
Sol boyunca yükselen yeni bir tehdidin gölgesinde, Fate Saga'nın sıradaki bölümüne adım at. Drifter, Barant İmparatorluğu'nun Nightfall İstasyonu'ndaki ölümcül yeni süper silahı hakkında Nine'dan gelen şifreli bir uyarı mesajının kaynağına doğru yola çıkar. Rakip Örgütler ile zorlu ittifaklar kur ve seni, değişen sadakatlerin ve yükselen anlaşmazlıkların gizli dünyasında daha da derinliklere çeken tehlikeli işler üstlen.
Renegades'in kalbinde, Tharsis'in suç Örgütlerinin çatışma bölgesi üzerindeki hakimiyet için savaştığı Kanunsuz Sınırlar yer alıyor. Ateş takımları; hava saldırısı yaptıkları, taret kullandıkları, İmparatorluk Behemoth'unu çağırdıkları ve savaşın gidişatını değiştiren diğer çatışma yetenekleri gibi güçlü beceriler kullandıkları yüksek riskli görevleri üstleniyor.
Dredgen Bael'in müritlerinin peşine düşmek için üç oyunculu yeni bir zindanda Aunor Mahal ile güçlerini birleştir ve deneyimli ateş takımları için bile zorluk teşkil edecek olan gezegen dışı bir zindanda ölümcül savunmalar ile yüzleş. Takibi tamamla ve hem Işık hem de Karanlık ile aşılanmış, güçlü bir silah olan Praxic Blade'i üret.