Destiny 2: Season of Plunder Silver Bundle
Purchase the Season of Plunder Silver Bundle and receive the 'Fresh Baguette ' Legendary Emote along with 1700 Silver (1,000 + 700 bonus Silver) which you can use to purchase Season of Plunder, cosmetics, and more!