Destiny 2: Sezon Skarbów – pakiet srebra
Kup pakiet srebra Sezonu Skarbów i otrzymaj legendarną emotkę „Świeża bagietka” wraz z 1700 szt. srebra (1000 szt. + bonus w wysokości 700 szt.), które możesz wydać na zakup Sezonu Skarbów, przedmiotów kosmetycznych i nie tylko!