Destiny 2: Season of the Wish Silver Bundle
Purchase the Season of the Wish Silver Bundle and receive the Brave Explorer Legendary emote along with 1700 Silver (1,000 + 700 bonus Silver) which you can use to purchase Season of the Wish, cosmetics, and more!
One-time purchase only available during Season of the Wish. Silver is an in-game currency used at the Eververse store.