Destiny 2: Shadowkeep Pack
Mens heltene fra den sidste sikre by vender opmærksomheden mod galaksens ydre grænser, dukker der nye mareridt op fra en ældgammel ondskab, som engang slumrede under månens overflade. Shadowkeep Pack indeholder adgang til over 15 Exotics, Scarlet Keep Nightfall, Pit of Heresy-dungeon og Garden of Salvation-raidet.
(Shadowkeep-kampagnen kan spilles af alle spillere i Destiny 2 og er ikke inkluderet i denne pakke.)