Destiny 2: The Edge of Fate
Play Destiny 2: The Edge of Fate. Guardians track a mysterious signal to a planetoid on the edge of the solar system, where they will uncover a truth that redefines their future. Enjoy a new campaign, new destination, new abilities, new gear, and much more.
Purchase Destiny 2: The Edge of Fate to experience a new campaign, new destination, gear, and much more.
Play Destiny 2: The Edge of Fate. Guardians will track a mysterious signal to a location at the edge of the solar system, where they will uncover a truth that redefines their future.
A new adventure and the start of a new saga in Destiny 2. World tiers allow Guardians to select the level of difficulty that is right for them and reap the rewards that come with victory. Higher tiers offer more challenge, additional narrative threads, new secrets to uncover, and more powerful gear to collect.
Hidden deep within the Reef, a new destination awaits: the mysterious planetoid of Kepler. Explore a lost human settlement and forgotten Fallen houses, and encounter new characters, all affected by a mysterious Anomaly that has twisted the destination into something menacing.
Push the limit of your Guardian’s capabilities and unlock the mysteries of Kepler with new destination abilities, powered by the mysterious Anomaly.
Two new enemy combatants have entered the fray. Cut down swarming masses of Vex drones known as Kobolds, and face diabolical hovering Fallen Corsairs, each intent on standing in the way of your success.