Destiny 2: The Edge of Fate
Køb Destiny 2: The Edge of Fate for at opleve en ny kampagne, nye destinationer, udstyr og meget mere.
Et nyt eventyr og begyndelsen på en ny saga i Destiny 2. Verdensniveauer giver Guardians mulighed for at vælge den sværhedsgrad, der passer til dem, og høste belønningerne, der følger med sejren. Højere niveauer byder på større udfordringer, ekstra fortællingstråde, nye hemmeligheder at afsløre og kraftigere udstyr at samle.
Skjult dybt inde i The Reef venter en ny destination: den mystiske planetoid Kepler. Udforsk en fortabt menneskelig bosættelse og glemte Fallen-huse, og mød nye karakterer – alle påvirket af en mystisk Anomali, der har forvandlet destinationen til noget truende.
To nye fjendtlige kæmpere er trådt ind i kampen. Skær gennem sværmende mængder af Vex-droner kendt som Kobolds, og stå ansigt til ansigt med diaboliske svævende Fallen Corsairs, der alle har til hensigt at stå i vejen for din succes.